Hero Band of Icy-Ghosts

Egy frissen indult magyar klán, a 9Dragons c. Online MMORPG-ben. Ha szeretnél hozzánk csatlakozni, várunk szeretettel Kezdőket, ill. Haladókat egyaránt. Kicsi vagy nagy, fiatal vagy idős, kezdő vagy veterán, bárki jöhet!

A játék alapjai
Avagy mindent amit tudni kell a kezdéshez!

 

Tartalom:

    1. Irányítás
    2. Fejlődés
    3. Skillek
    4. Képességpontok
    5. Mastery
    6. Epithet

 

1. Irányítás: A játékban egyetlen irányítási forma létezik a többitől eltérően. Itt csak az egérrel mozoghatsz, azaz ahova kattintasz, oda megy a karakter, ez nem értelmezhető a térképre is, pl.: Ha a térképen rákattintasz egy pontra, nem fog automatikusan odafutni a karakter, de ez így jobb is, hiszen erre találták ki az ún. Lightfoot-ot, mellyel roppant gyorsan és kompakt módon lehet közlekedni, ez a játék egyetlen és legalapvetőbb közlekedési "eszköze". De nagyon gyors módja a helyváltoztatásnak.

Lightfoot:



2. Fejlődés: Fejlődni azonképpen tudunk, hogy szörnyeket (mobokat) ölünk. Minden mob megölése után kapunk exp-et (Experience rövidítése, tapasztalatot jelent). Ahogy lépjük a szinteken annál kevesebbet kapunk. Csak akkor kapjuk meg az exp-et ha a mob már halott, ha többen ütik egyszerre, akkor az exp aránya a játékosok sebzésének arányában osztódik. Tehát, ha egy mob 0,20% exp-et adna és ketten ütik, az egyik játékos leveszi mob életének a 75%-át, a másik csak a 25%-át, akkor az eredmény, hogy az első játékos 0,15%-ot míg a második csak 0,05%-ot kap. Az exp-et százalékokban (%) mérjük. Exp-et kaphatunk moboktól és küldetésekből. Ahogy fejlődünk, minél magasabb szintű szörnyekhez kell mennünk, hogy exp-et kapjunk, mert minden szinten más a mobok nevének a színe. A citromsárgánál, fehérnél és talán még a zöldnél is megéri fejlődni. Ha az életed vagy a ve-d (manád) alacsony menj el meditálni egy biztonságos helyre, de ne oda ahol van mob.

 

Mob nevének a színe Szintkülönbség Bónusz/Lerontás
Sötétkék 5 szintnél kisebb Semmit sem kapsz
Világoskék 3-4 szinttel kisebb -30% Exp - 30% Cucc
Zöld 1-2 szinttel kisebb -10% Exp - 10% Cucc
Fehér azonos szintű Eredeti
Citromsárga 1-2 szinttel nagyobb Eredeti
Narancssárga 3-4 szinttel nagyobb +10% Exp +10% Cucc
Vörös 5 szintnél nagyobb +15% Exp + 15% Cucc

 

Nagyon fontos!! Vöröset ne öljünk! Narancssárgát is csak akkor ha nagyon biztosak vagyunk magunkban és támogat minket valaki! Hosszútávon nem éri meg!

A szintek fel vannak osztva dan-okra, összesen 20 db van belőle, a Losing Self-től egészen a Heavenly Immortal-ig. Ezeket rövidíteni szokás, általában a kezdőbetűkkel, tehát Revolving Chakra = RC. Vannak kivételek, például az Immortal = IM vagy Hermit = H ill. Sun and Moon = SM.

 

Losing Self 1-12
Gathering Chi 13-24
Opening Chi 25-36
Revolving Chakra 37-48
Raising Light 49-60
Five Dragons 61-72
Sun and Moon 73-84
Golden Blossoms 85-96
Elemental Crown 97-108
Floral Crown 109-120
Crimson Snake 121-132
Golden Lotus 133-144
Humble Master 145-156
Little Master 157-168
Hermit 169-180
Projected Soul 181-192
Dissolved Body 193-204
Immortal 205-216
Heaven's Gate 217-228
Heavenly Immortal 229-240

 

 

3. Skillek (képességek) használata: Először is mi az a skill? Egyfajta képesség, melyet gomb lenyomásával használhatunk, mikor kijelölünk egy célpontot (targetelés), azaz rákattintunk. Ez az ún. skill fejlődni is képes 1-10-es szintig (de a legtöbbet fel lehet vinni 12-es szintre is). Minél magasabb szinten van a skill-ünk annál erősebb lesz, azaz nagyobb lesz a hatása. Bizonyos szintenként kapunk skilleket a Skill Trainer-eknél, és egy kis felajánlás ellenében megvehetjük tőle a képességünket, melyet aztán be kell tanulnunk. Ezek két csoportra oszthatók. Egyik csoport a varázslatok, buffok (megnövelik a karakter pontjait, pl.: támadás, védelem...stb) és passzív támadások, ezeket hívjuk Chi-Kung Skill-eknek, amelyeket a Chi-Kung Training Ground-on tudunk megtanulni miután megvettük. A másik csoport pedig a fizikai támadások, a támadó skillek, melyeket a Training Groundon tanulhatunk meg. Ez még két alábbi csoportra oszthatók:

 

            ° Active (aktív támadások): amelyeket csak egyszer kell
                 használatba venni, onnantól automatikusan ezzel támadja
                 a célpontot, ha éppen nem adunk neki más parancsot.

            ° Smashing (nagyobb ütések): amelyeket csak minden egyes
                 gombnyomással aktiválhatunk és nem automatikusan hasz-
                 nálja a karakter.

 

4. Képességpontok: Egy karakternek különféle pontjai vannak, amelyeket minden szintlépés alkalmával növelhet (szintlépéskor 4 és danlépéskor 6 pontot), ezek a képességpontok. Ezek nagy befolyással bírnak a fejlesztéssel kapcsolatban. Egyértelmű, hogy minél több pontot raksz valamire, annál jobb lesz az a tulajdonság amit növelni szeretnél. Öt féle képességpont létezik: Strenght, Essence, Wisdom, Constitution és végül, de nem utolsó sorban a Dexterity. Ezen pontok a karakter tulajdonságait növelik, például a constitution a HP-t, ennél bővebben az alábbi leírásban...

 

  • Streght (erő): Ahogyan a neve is sejteti, ez a tulajdonság az erőt növeli, azaz minél többet raksz erre a pontra, annál többet fogsz sebezni, de ezen felül még a védelmed is nagyobb lesz, azaz kisebbet sebeznek rád.

  • Essence (esszencia): Ez a tulajdonság pedig a manát takarja (9D-ben a VE-t), tehát minél több van ebből, annál több manád (VE) van, és ez elengedhetetlen a skillek használatához, de vigyázat, sose pakoljunk többet mint amennyire szükségünk van!!

  • Wisdom (bölcsesség): Ezen tulajdonság csakis és csakis a varázslók (nuker) hasznára válhat, persze lehet rá pakolni minden egyéb gond nélkül, de értelmetlen (ha nem vagy nuker), ez a pont a nukereknek a (Strenght) pontot értelmezi, tehát minél több van ezen, annál nagyobbat fogsz ütni varázslatokkal és annál nagyobb lesz a védelmed varázslatok ellen (Chi-Kung Skillek)

  • Constitution (alkat): Ez pedig a HP-t növeli, mint azt már említettem. Különösebb hatása nincs, csakis Hp-t növel, mint az Essence, ami manát növel. Ha warrior vagy, ezen pont elengedhetetlen, de nem annyira mint a Strenght. De ezen felül minden más karakternek kell belőle egy kicsi.

  • Dexterity (ügyesség): És végül ez, ahogyan a neve is mutatja a támadások sikerességét és elkerülésének az esélylét növeli. Minél több Dexterity pontod van, annál kevesebbet misselsz (hibázod el a támadást) másokra, ill. mások annál többet misselnek rád.

 

Úgy tudod elosztani ezeket a pontokat, hogy megnyitod a karakter tulajdonságai ablakot ("C") és a jobb alsó sarokban a tulajdonságok mellett megjelennek + jelek és ahányszor rákattintasz annyiszor oszt el 1 pontot (kivéve ha a tulajdonság mellett nem egy 1-es, hanem egy 2-es szám áll, ilyenkor 2 pontot vesz le, mint például:

Warriornál a Wisdom 2 pontba kerül
Hybridnél a Wisdom 2 pontba kerül
Healernél a Constitution 2 pontba kerül
Nukernél a Strenght 2 pontba kerül

Karakterpontok

1. Ezzel oszthatod el a pontokat
2. A meglévő pontjaid
3. Ennyi pontba kerül, hogy arra tegyél
4. A tulajdonságok
5. Elosztható pontmennyiség

 

5. Mastery (mesterségek): Hasonló, mint a képességpont, de valahogyan mégsem. Itt is szintlépésekért kapod a pontokat, sima szintlépéskor 1 pontot, míg danlépésért 3-at. Itt három különféle csoport van, az utolsó kettőt csak Second Role (2nd Role) után kapod, azaz fejlsztheted. Az első pedig már 1-es szinten létezik. Figyelem!! Ha már mindhárom mastery-d megvan, akkor az összesre egyetlen forrásból osztod a pontot, azaz ha 1 pontot elosztottál a 3 pontból 2. ablakban, akkor a 3. ablakban nem marad 3, hanem már csak 2.

a.) Clan Basic
b.) Characteristics of Positics
c.)  Kung-Fu Mastery

 

 a.) Clan Basic
Clan Basic

1. Melyik Mastery ablakban vagyunk
2. Az összes eddigi elosztott Mastery pont
3. Elosztható Mastery pont

 

b.) Characteristics of Positics
Characteristics of Positics

1. Melyik Mastery ablakban vagyunk
2. Az összes eddigi elosztott Mastery pont
3. Elosztható Mastery pont

 

c.) Kung-Fu Mastery
Kung-Fu Mastery

1. Melyik Mastery ablakban vagyunk
2. Az összes eddigi elosztott Mastery pont
3. Elosztható Mastery pont

 

6. Epithet (azaz címek a karakter neve felett): Biztosan láttál már különféle "címeket" a karakterek neve felett, ezeket nevezzük Epithet-eknek. Ezen címekből rengeteg megtalálható a 9Dragons világában, szóval válogathatunk kedvünkre. Ezeket kaphatjuk küldetésekből, bossok öléséből, dungeonok kivitelekor...stb. Két fajta Epithet létezik, az egyik a sima normál Epithet, mely világosabb sárga színű, és vannak a Disciple Band Epithetek (másnéven még Title-k).Az sima epithetekről annyit, hogy plusz tulajdonságokat adnak a karakternek, például plusz sebzés, védelem...stb. Az utóbbiról pedig csak annyit, hogy 73-as szinttől lehetsz mester (ennek is megvannak a követelményei) és akkortól vehetsz egy Disciple Band Title Registration nevű itemet és ezzel olyan nevű epithetet csinálsz magadnak amilyet akarsz. Figyelem!! Ezek a Title-k csak kiírások és nem adnak semmilyen plusz tulajdonságot, csak elrejtik a sima epithetet!! Ez mire jó? Például ha el akarod rejteni mekkora király vagy, hogy egyedül kivittél valami durva dungeont...stb :)

Disciple Band Title Registration
        Disciple Band Title Registration

 

Folytatása következik...

Weblap látogatottság számláló:

Mai: 1
Tegnapi: 1
Heti: 5
Havi: 67
Össz.: 15 900

Látogatottság növelés
Oldal: A játék alapjai
Hero Band of Icy-Ghosts - © 2008 - 2024 - icy-ghosts.hupont.hu

Ingyen weblap készítés, korlátlan tárhely és képfeltöltés, saját honlap, ingyen weblap.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »